Pembayaran

Pembayaran

Kami menawarkan beberapa cara pembayaran untuk memudahkan pembelian online anda di Jiham.my. Semua transaksi pembayaran dikira dalam Ringgit Malaysia.

Pencegahan penipuan kad kredit

Kami mempunyai hak untuk meminta dan mendapatkan maklumat kad kredit dari pelanggan untuk memastikan dan mengesahkan sekuriti pembayaran melalui Internet.

Jika pelanggan tidak memberi maklumat ini atau jika ada transaksi yang terbukti mempunyai unsur penipuan, kami mempunyai hak untuk membatalkan pesanan DAN akaun pelanggan.

Maklumat yang kami minta adalah sulit dan hanya akan digunakan untuk proses verifikasi sahaja.

Pemulangan semula barang

Pelanggan berhak memulangkan barang sekiranya barang yang diterima rosak, tidak sampai atau tersalah maklumat (model, saiz, warna dan sebagainya).

Selain daripada itu, anda perlu memberi laporan pemulangan barang dalam tempoh 15 hari selepas barang diterima. Selepas dari tempoh tersebut, kami tidak akan melayan kes anda.

Semua wang akan dikreditkan semula ke akaun yang pelanggan gunakan untuk membuat pembayaran dan mungkin mengambil masa 5-7 hari bekerja bergantung kepada cara pembayaran, kesulitan kes dan bank.

Scroll to Top